no "rubrik" ?? :D

helgen + fredagen har typ varigt lugnt bäst,
kommit närmare dej alex, (i like it) ;)
men typ orar fan inte sitta och skriva allt som hänt, men d har varigt cp kul,
SERIÖST! (Y)
sovit hos donna hela helgen,

¡ǝɯosǝʍɐ

i morrn blir d att va med Alex(L), Simon(L), Marley(L) och Anna(L)(Y)
hon har varigt i GTB,
    hoppas du jaft d gött,
synd att du missade detta gmn,

(L) (L)

saknar en person oerhört mycket, och den personen är du.
du betyder allt för mej, jag har börjat välja rätt vägar med dej..
utan dej blir allt bara fel,
kännslorna för dej är väldigt stora.. och de kommer de alltid vara,
jag önskar alltid varje kväll att de va du som låg bredvid mej, ingen annan,
för vet du? jag älskar dej!
och det är dej jag vill gå t när allt är skit,
det är dina kramar som värmer hela mej,
varje dag är jag rädd för att dina kännslor ska slockna,
alltid när jag säger "taskiga" saker t dej menar jag det inte.
jag vill att du ska inse att du är mitt allt för mej,
du är underbar, och jag gör allt för dej.
du är som en man drömmer om som inte kan bli sann...
men du är sann, du är helt perfekt.
kännslan när du inte är här skrämmer mej..
tanken att du ska lämna mej,
jag vill inte prata om det änns..?
jorden snurrar seriöst när jag ser dej i skolan,
jag önskar att du ser mej som jag ser dej, 
längtan efter dej är stark, jag fattar inte hur jag kan älska dej så mycket?
fyfan...
någon dag är det slut, men den dagen vill jag inte ska komma på länge!
för alex, du är som vänta n i evigheten,
rosen mitt i vintern,
ett stjärnfall mitt på dagen,   ja, du förstår..
man kan inte kalla detta liv om inte du hade funnits,
jag är lycklig som har DEJ och ingen annan..
för du är den jag vill ha,
till och med himmeln är ett helvete utan dej,
jag får låtsas krama dej tills du kommer hit till mej..
allt i denna text har bara en mening,
och det är att du betyder allt för mej och att jag älskar dej alex. (L)

ƃɹǝǝpǝɔ xǝlɐ (L)
 

jag älskar dej,

27-augusti-2010,

dagen det blev vi (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0