IDAG:D

Ny BILD ! 


i dag har typ hänt noll.  skolan kan suga av min kuk.

jag typ hatar skolan. alla oäkta vänner i skolan med! fyfan..

men jaja. i morrn skola  sen hem t alex (L).

haha..  DET HAR SNÖAT ! jag hatar snöö.....

men iaf, har lite ku nu med hugo  . haha, den lilla råttan,

han bär iväg med min mobil hela tiden  haha.. ser lite roligt ut.

han bär den t sin lilla kojja under mitt täcke.

sen kommer han fram när man prasslar med godis påsen

men jag får aldrig kommentarer,  de suger.


Kommentarer
Postat av: Anna Andrén

nu fick du kommentar ;) <33 älskar dig <33

2010-11-24 @ 21:00:22
Postat av: Mina :)

hihi, fin blogg du har ;) <3333

2010-12-05 @ 12:52:43
URL: http://minahcederberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0